Nova usluga pozivnog centra Oktal Pharme

Među postojećim uslugama pozivnog centra, Oktal Pharma svojim dobavljačima odnedavno nudi i uslugu telefonskog anketiranja koja se individualno kreira prema zahtjevima klijenta

U sklopu pozivnog centra Oktal Pharme, uz trajnu edukaciju naših referenata, neprekidno radimo na poboljšanju poslovnih procesa i razvoju dodatnih usluga, među kojima sada nudimo i uslugu telefonskog anketiranja, koju individualno prilagođavamo željama i potrebama klijenta.
 
Usluga telefonskog anketiranja odnosi se na prikupljanje podataka i informacija neophodnih za donošenje marketinških i drugih poslovnih odluka. Uključuje procese segmentiranja tržišta, postavljanja ankete, snimanja pitanja i odgovora, provođenje ankete na uzorku ljekarni, specijaliziranih trgovina i bolnica te analizu i izvještavanje o rezultatima istraživanja.
 
Neke od mogućnosti koje pruža telefonsko anketiranje su:

  • marketinška istraživanja (ispitivanje tržišta kod uvođenja novog proizvoda, ispitivanje tržišta proizvoda u prometu i ispitivanje marketinških/prodajnih aktivnosti)
  • istraživanje zadovoljstva kupaca (uslugama pozivnog centra, transporta i distribucija robe, radom suradnika na terenu, širinom asortimana te radom kompanije u izvanrednim uvjetima, kao što je pandemija COVID-19).
 
Obratite nam se s povjerenjem.