USLUGE

Oktal Pharma u poslovanju stavlja naglasak na profesionalan odnos s poslovnim subjektima i održavanju njihova povjerenja u Oktal Pharmu kao pouzdana poslovnog partnera.

Redovito poboljšavamo kvalitetu dodatnih usluga koje nudimo našim dobavljačima i kupcima. 

USLUGE POZIVNOG CENTRA


Pozivni centar Oktal Pharme broji 18 suradnika za odnose s klijentima koji svakodnevno komuniciraju s kupcima iz Zagreba te podružnica u Splitu, Rijeci i Osijeku.
 
Uz trajnu edukaciju naših suradnika, neprekidno radimo na poboljšanju poslovnih procesa i razvoju dodatnih usluga.
 
Dodatne usluge koje pružamo putem pozivnog centra: telemarketing i telefonsko anketiranje.  

Prednosti Oktal Pharme u provođenju dodatnih usluga putem pozivnog centra:
  • dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s ljekarnama i drugim zdravstvenim ustanovama
  • ponuda se komunicira djelatniku ovlaštenom za naručivanje
  • ponudu komunicira suradnik s kojim kupac održava redovitu komunikaciju
  • fleksibilnost pri kreiranju ponude zadovoljavajući potrebe klijenta.

Obratite nam se za dodatne informacije:
 
t: +385 1 6595 777
e: oktal-pharma@oktal-pharma.hr