USLUGE

Oktal Pharma u poslovanju stavlja naglasak na profesionalan odnos s poslovnim subjektima i održavanju njihova povjerenja u Oktal Pharmu kao pouzdana poslovnog partnera.

Redovito poboljšavamo kvalitetu dodatnih usluga koje nudimo našim dobavljačima i kupcima. 

USLUGE ZA DOBAVLJAČE

 

Oktal Pharma surađuje s preko 400 domaćih i stranih dobavljača kojima,
zahvaljujući dugogodišnjem znanju i iskustvu, može ponuditi široku paletu dodatnih usluga. 

 

ZAKUP SKLADIŠNOG PROSTORA I POVEZANE LOGISTIČKE USLUGE


Oktal Pharma nudi cjelovite logističke pakete, zahvaljujući kojima može odgovoriti na sve izazove vezane uz zakup skladišnog prostora i povezane usluge.

Stručni zaposlenici i tehnološka rješenja koja su postavljena prema najvišim standardima i propisima DDP-a, u potpunosti odgovaraju uvjetima skladištenja lijekova, medicinskih i ostalih proizvoda te omogućavaju Oktal Pharmi da svojim partnerima pruži paletu usluga – od rješenja prema modelu “ključ u ruke” pri čemu je podrška izražena u cjelovitom logističkom procesu i lancu opskrbe, do ispunjenja specifičnih zahtjeva i izazova: najam skladišnog (regalnog) prostora; najam uredskog prostora; podrška u manipulaciji robom unutar skladišta; podrška u distribuciji; posredovanje pri uništenju robe i drugi procesi.

USLUGA STRUČNIH I KOMERCIJALNIH SURADNIKA


Već 30+ godina Oktal Pharma stječe iskustvo u zastupanju inozemnih farmaceutskih kompanija te kontinuirano razvija znanja i kompetencije timova stručnih i komercijalnih suradnika prema svjetskim standardima koje danas može ponuditi svojim poslovnim partnerima u svrhu predstavljanja njihovih proizvoda zdravstvenim radnicima. Usluga stručne promidžbe kreira se individualno prema zahtjevima svakog partnera.

USLUGE POZIVNOG CENTRA


Pozivni centar Oktal Pharme broji 17 suradnika za odnose s klijentima koji svakodnevno komuniciraju s kupcima iz Zagreba te podružnica u Splitu, Rijeci i Osijeku.
 
Uz trajnu edukaciju naših suradnika, neprekidno radimo na poboljšanju poslovnih procesa i razvoju dodatnih usluga.
 
Dodatne usluge koje pružamo putem pozivnog centra: telemarketing i telefonsko anketiranje.  

Prednosti Oktal Pharme u provođenju dodatnih usluga putem pozivnog centra:
  • dugogodišnje iskustvo u komunikaciji s ljekarnama i drugim zdravstvenim ustanovama
  • ponuda se komunicira djelatniku ovlaštenom za naručivanje
  • ponudu komunicira suradnik s kojim kupac održava redovitu komunikaciju
  • fleksibilnost pri kreiranju ponude zadovoljavajući potrebe klijenta.


Telemarketing

Usluga telemarketinga uključuje direktnu komunikaciju marketinško-prodajne poruke pri svakom pozivu tijekom ugovorenog razdoblja te analizu i izvještavanje nakon provedene usluge.

Ponudu prilagođavamo sukladno različitim potrebama i zahtjevima klijenta. Obavještavanje kupaca dodatno pratimo putem e-pošta kanala ili distribucijom tiskanih letaka uz račune.
 

Obratite nam se za dodatne informacije: 
t: +385 1 6595 777
e: 
oktal-pharma@oktal-pharma.hr