Na 11. OktalEduci naglašena uloga digitalnog marketinga u farmaceutskom poslovanju
Od 16. do 18. svibnja 2019. u Amadria Park Hotelu Ivan, Solaris, Šibenik, održana je jedanaesta OktaEduka, koja je okupila više od 350 sudionika i čak dvadeset i jednog sponzora
Kao rezultat praćenja trendova i novih poslovnih modela, na ovogodišnjoj OktalEduci je naglašen značaj marketinga kao autentičnog iskaza poslovnog preokreta, istaknute su teme s predznakom digitalnog doba te je stavljen naglasak na mogućnosti koje današnja digitalna tehnologija pruža farmaceutskoj zajednici u komunikaciji s korisnikom.
Raznolikošću nisu zaostajale ni teme direktno vezane za neposredni rad s klijentima u ljekarni, koje su obilovale praktičnim savjetima vezanim uz učestalu zdravstvenu problematiku. Svoje mjesta našao je i aktualni sat Hrvatske ljekrničke komore, koji je obilovao vrlo aktualnim i za ljekarnike zanimljivim temama.
OktalEduka je sudionicima pružila i mogućnost razmjene iskustava iz svakodnevne prakse kroz panel raspravu na temu važnosti preporuke u primjeni dodataka prehrani, posebice u vremenu u kojem smo preplavljeni brojnim informacijama koje nisu uvijek rezultat biomedicinske znanosti temeljene na dokazima.
U ime Oktal Pharme kao organizatora i organizacijskog odbora OktalEduke zahvaljujemo ljekarnicima na velikom odazivu i ukazanom povjerenju, kao i sponzorima na potpori koju pružaju ovom stručno-edukativnom skupu.
Vaš OktalEduka tim