Hrvatski mediji otkrili tajne dermokozmetike
U Škola restaurant & lounge baru, u organizaciji tvrtki Oktal Pharma i Pierre Fabre, održan “Avéne edukacijski program za novinare”
Riječ je o prvom programu te vrste u Hrvatskoj, čiji je osnovni cilj bio predstavnicima vodećih hrvatskih medija maksimalno približiti segment Dermokozmetike.
Zanimljive prezentacije održali su dr. sc. Ivana Nola, ugledna hrvatska specijalistkinja za dermatovenerologiju, Thierry Pellizon, visoki predstavnik farmaceutske tvrtke Pierre Fabre, proizvođača Avéne dermokozmetike te Melita Smolek, voditeljica Avéne linije proizvoda u Oktal Pharmi. Kroz stručna predavanja obrađene su teme poput problematike kožne osjetljivosti, termalne vode i njezinog djelovanja, Avéne dermatološkog lječilišta, povijesti tvornice Pierre Fabre te segmentacije Avéne robne marke kao vodeće svjetske dermokozmetičke linije proizvoda.
Naglašeno je da se u posljednjih nekoliko godina dermokozmetika u Europi i svijetu razvila kao potpuno novo područje, izdvojeno iz kozmetičke industrije. Za razliku od klasične kozmetike ona učinkovito rješava sve oblike problematike osjetljive, netolerantne i alergijama sklone kože, a u odnosu na lijekove koji se primjenjuju u dermatologiji može se koristiti neograničeno dugo. Da bi pojedini proizvod mogao ući u kategoriju dermokozmetike treba sadržavati barem jednu aktivnu djelatnu tvar koja ulazi u površinski sloj kože te imati specifične biokemijske mehanizme djelovanja na ciljne stanice u ljudskoj koži.
„U ime tvrtki Oktal Pharma i Pierre Fabre, moram istaknuti veliko zadovoljstvo što smo na jednom mjestu uspjeli okupiti najeminentnije hrvatske medije koji prate segment zdravlja i ljepote. Nadam se da smo na zanimljiv način uspjeli pokazati sve komparativne prednosti dermokozmetike, kao istinske budućnosti u tretiranju ljudske kože i rješavanju njene brojne problematike.“ – istaknula je po završetku programa Melita Smolek, voditeljica Avène linije proizvoda u Oktal Pharmi.
Dr. sc. Ivana Nola u svom je izlaganju istaknula da se posljednjih godina u dermatološkoj znanosti najčešće prihvaća podjela na tri stupnja pojačane kožne osjetljivosti – osjetljiva, netolerantna i alergijama sklona koža. Pojam osjetljive ili reaktivne kože definira se kao pojačana osjetljivost koja ne uključuje alergijske ili imunološke mehanizme. Drugi stupanj osjetljivosti klasificira se kao netolerantna koža, a riječ je o koži koja više nije u mogućnosti podnijeti određene kozmetičke i higijenske proizvode te lijekove. Za treći i najviši stupanj osjetljivosti koristi se naziv alergijama sklona koža, a upravo je alergija odgovor kože na vanjske utjecaje koji uključuju njezine imunološke mehanizme. Alergijska reakcija klinički se očituje osipom, svrbežom, crvenilom ili pojavom ekcema, a brojne alergološke studije pokazale su da do njih dolazi zbog parfema, antiseptika i kemijskih zaštitnih faktora sadržanih u kozmetičkim preparatima.
Thierry Pellizon, visoki predstavnik farmaceutske kompanije Pierre Fabre, okupljenim je novinarima objasnio kako se učinkovitost dermokozmetike Avéne temelji na termalnoj vodi kao osnovici, što je potkrijepio s nekoliko značajnih farmaceutskih istraživanja. Kao jedan od najpoznatijih izvora termalne vode na svijetu, Saint-Odile je već 270 godina poznat po hidroterapijskom lječilištu u koje dolaze ljudi s najrazličitijim kožnim problemima. Od 1975. lječilište nosi naziv Avène, po obližnjem malenom selu, a u njegovoj se blizini, na u svijetu jedinstven način, puni čuvena Avéne termalna voda.
Melita Smolek, voditeljica Avéne linije proizvoda u Oktal Pharmi, tijekom svoje prezentacije pobliže je predstavila segmentaciju Avéne linije proizvoda i istaknula što je čini vodećom dermokozmetičkom robnom markom na svijetu. Naime, svi proizvodi iz Avéne linije kao osnovicu imaju termalnu vodu, a obzirom na problematiku za koju se primjenjuju dijele se na 3 glavna segmenta – linija za osjetljivu, linija za netolerantnu i linija za alergijama sklonu kožu.