Vlastiti sustav zaprimanja narudžbi elektroničkim putem

Kako bi bolje i brže od drugih zadovoljili potrebe kupaca, sagledali smo njihove želje, a jedan od načina u pružanju veće vrijednosti od konkurenata je korištenje moderne tehnologije

Na tim osnovama i s tim ciljem razvili smo vlastiti sustav zaprimanja narudžbi iz ljekarne elektroničkim putem.

Za razliku od postojećih sustava u hrvatskim okvirima, to je sustav koji nudi više: brzinu, povratnu informaciju o defekturi u informatičkom obliku u roku najviše dvije minute, fakturu u informatičkom obliku, neovisnost o radnom vremenu i danu u tjednu. Drugim riječima, štedi se vrijeme i povećava učinkovitost.

Velika razlika u odnosu na postojeće sustave koji se koriste u Hrvatskoj je dvosmjerna komunikacija između ljekarne i Oktal Pharme te zatvorenost sustava. Komunikacija se ostvaruje direktno iz ljekarničkih programa pa je implementacija ovakvog modula u ljekarnički program preduvjet za korištenje mogućnosti slanja narudžbe elektroničkim putem. Za svakog korisnika mora biti provedena registracija u sustavu Oktal Pharme te korisnik dobiva jedinstveno korisničko ime i zaporku za pristup. Internet je tu samo javni medij za prenošenje podataka.

Dokumentacija za programere o načinu implementacije dostavljena je većini programskih kuća, a svi koji je nisu dobili mogu je dobiti na vlastiti zahtjev. Zasad samo korisnici programa "Eskulap 2000" tvrtke I.S. mogu koristiti ovaj sustav, no nadamo se da će i ostali uskoro biti u mogućnosti. Nakon samo mjesec dana korištenja brojne su ljekarne uvidjele velike prednosti sustava i njemu se potpuno okrenule. Posljednja statistika: više od 150 otvorenih korisničkih računa, 50-ak kupaca koji većinom koriste ovaj način naručivanja, oko 12 posto ukupnog prometa ljekarni odnosi se na elektroničke narudžbe. A trend pokazuje stalni rast.

Osim navedenih, velika novost i prednost je mogućnost automatskog parenja šifrarnika između ljekarne i Oktal Pharme: svi artikli koji nose ATK ili bar-cod oznaku automatski će se upariti, a ostale će trebati upariti ručno, ali znatno jednostavnije nego dosad jer Vam Oktal Pharma nudi katalog artikala i u elektroničkom obliku. Uz olakšavanje uparenja, katalog služi i za pregled našeg asortimana te informacija o novim artiklima, akcijama, popustima, raspoloživim količinama... Katalog artikala osvježava se pet puta na dan.

Važno je napomenuti da uspostavom ovog sustava ne prekidamo glasovni kontakt nego ga koristimo na kvalitetniji način: ne za diktiranje i utipkavanje narudžbe nego za razgovor i informiranje.

Kako bi demonstrirali mogućnosti i snagu sustava te objasnili "u živo" kako se sustavom koristiti, organizirali smo nekoliko dobro posjećenih prezentacija u Zagrebu, Osijeku i Rijeci. U pripremi je edukacija u Zadru, planira se obilazak još nekoliko mjesta, a doći ćemo svugdje gdje postoji želja i potreba.

Sustav Oktal Pharme spreman je preuzimati narudžbe 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu i automatski ih obraditi u cijelosti, a izvan radnog vremena do generiranja potvrde narudžbe i izrade defekture - fakturira se nakon izlaska robe iz skladišta.

Ovo je tek prva faza projekta, a daljnji razvoj opsegom i sadržajem prije svega ovisi o željama i potrebama Vas ljekarnika. Otvoreni smo za sve prijedloge, pokude i pohvale pa Vas i ovom prilikom pozivamo na suradnju, jer krajnji je cilj izgraditi započeto po Vašoj mjeri.