Uz izrađeni profil člana, Organizator će pridružiti podatke o kupovinama koje su članovi obavili uz člansku iskaznicu, a sve s ciljem kako bi bolje razumjeli potrebe člana i preferencije u smislu kupovine i kako bi pripremili ponude te pružili informacije o proizvodima i uslugama za koje bi članovi možda bili zainteresirani. Upotrebljavaju se sljedeći osobni podaci: ime i prezime, adresa stanovanja, spol, datum rođenja, OIB i/ili MBO, telefon/mobitel i e-mail (dalje: Osobni podaci).
Podaci se ne prodaju trećima niti ih se komercijalizira na bilo koji drugi način, a za zaštitu Osobnih podatka od slučajnog ili nezakonitog uništavanja, gubitka ili mijenjanja te od neovlaštenog odavanja ili pristupa, Organizator koristi tehničke i organizacijske mjere sigurnosti. Organizator prosljeđuje Osobne podatke članova ljekarnama koje su u programu Zdravlje Plus - Zajedno za zdravlje (u daljnjem tekstu: ljekarne Zdravlje Plus), a u svrhu pružanja usluga i pogodnosti koje imaju članovi Programa vjernosti Zdravlje Plus (popis svih ljekarni Zdravlje Plus dostupan je na
www.oktal-pharma.hr ).
Osim navedenog, Osobne podatke članova Organizator može dati svojim pouzdanim partnerima koji održavaju njihove IT sustave ili koji pružaju usluge u ime Organizatora (npr. za marketinške, financijske ili svrhe oglašavanja). Ovi su pružatelji usluga, međutim, sukladno relevantnim sporazumima, obvezni koristiti podatke koji su im povjereni isključivo u skladu sa smjernicama Organizatora i strogo za svrhu koja je navedena. Također, obvezni su na ispravan način zaštititi sve Osobne podatke i držati ih u tajnosti. Eventualne promjene u Osobnim podacima i zahtjeve za pristup, dopunu, izmjenu ili brisanje Osobnih podataka te ostvarenje prava na ograničenje obrade, prava na prenosivost podataka kao i pravo na opoziv suglasnosti, sam član prijavljuje Organizatoru na e-mail Službenika za zaštitu osobnih podataka -
szop@oktal-pharma.hr ili pisanim putem na adresu Organizatora.
Članak 5.
PRESTANAK ČLANSTVAČlan može otkazati članstvo pisanom obaviješću, bez obrazloženja, na adresu Organizatora ili odjavom na nekom od prodajnih mjesta ljekarni Zdravlje Plus. Organizator također može, pisanom obaviješću, bez obrazloženja, otkazati članstvo pojedinom članu. Članstvo prestaje u svakom slučaju prestankom provođenja Programa vjernosti sukladno odluci Organizatora. Osobne podatke članova brišemo po prestanku članstva u Programu vjernosti Zdravlje Plus iz bilo kojeg razloga. Preostali bodovi na kartici se poništavaju i ne mogu se koristiti ili prenijeti na drugu karticu. U slučaju gubitka ili krađe kartice, korisnik je dužan prijaviti nestanak kartice u najbližoj ljekarni Zdravlje Plus, na e-mail
zdravljeplus@oktal-pharma.hr ili na broj telefona 01/6596 869, a Organizator će na adresu korisnika poslati novu karticu na koju će biti prebačeni do tada ostvareni i neiskorišteni bodovi.
Članak 6.
STUPANJE NA SNAGU I PROMJENE PRAVILAOva Pravila stupaju na snagu danom objave na web stranici
www.oktal-pharma.hr. Organizator je ovlašten u bilo kojem trenutku donijeti izmjene i dopune ovih Pravila ili nova Pravila, bez potrebe pristanka članova, koja će se primjenjivati od dana njihove objave na web stranici
www.oktal-pharma.hr.
Zadnja izmjena: siječanj 2023.