ŠTO JE GREEN IMPACT INDEX?
U današnje vrijeme sve je veća zabrinutost oko društvenog i ekološkog utjecaja proizvoda koje koristimo.
Kad su u pitanju dermokozmetički proizvodi, takve informacije do sada nisu bile dostupne u transparentnom i praktičnom formatu. No, Green Impact Indeks to je promijenio.
Green Impact Index je transparentan mjerni alat koji objašnjava društvene i ekološke utjecaje Pierre Fabre proizvoda pomoću jednostavnog sustava bodovanja (A, B, C, D). Ne ocjenjuje učinkovitost proizvoda ili njegove učinke na zdravlje, nego ocjenjuje stupanj do kojeg se poštuju priroda i društvo u cjelini.
Za ovakav vid ocjenjivanja proizvoda, stručnjaci u ovom području primjenjuju termin eko-društveni dizajn proizvoda.
CERTIFICIRANI ALAT ZA MJERENJE EKO-DRUŠTVENOG DIZAJNA
Dermatološka linija A-Derma već je 40 godina posvećena čovjeku i prirodi s ciljem smanjenja utjecaja na okoliš i prepoznatljiva po prirodnoj djelatnoj tvari biljnoga podrijetla i posvećenosti fragilnoj koži. U tom smislu, A-Derma dermatološki laboratoriji od samih početaka prate svaki korak u nastajanju proizvoda.
Grupacija Pierre Fabre, kojoj pripada A-Derma, obvezala se potrošačima pružiti detaljan uvid u ocjenu svakog proizvoda, bez ikakve zadrške, jer smatra da o transparentnosti ovisi povjerenje potrošača.
U skladu s Green Mission Pierre Fabre pristupom, koji odražava ekološki prihvatljivu i društveno odgovornu predanost održivim inovacijama koje donose korist i prirodi i ljudima, osmišljen je Green Impact Index kao način procjene svih proizvoda Pierre Fabre Grupe.
Ovaj indeks možemo definirati kao alat za mjerenje eko-društvenog dizajna Pierre Fabre proizvoda na temelju 20 ekoloških i društvenih kriterija, koji je vrlo transparentan i svima lako razumljiv.
Metodi bodovanja Green Impact Index dodijeljen je AFNOR certifikat, koji je potvrdilo i odobrilo prvo francusko tijelo za ocjenjivanje i certifikaciju sustava, usluga i proizvoda, osoba i usklađenosti s propisima - AFNOR Certification.
AFNOR Certification predstavlja službeno nacionalno tijelo za standardizaciju i certifikaciju u Francuskoj pod Ministarstvom industrije Francuske.
KAKO SE OCJENA (A, B, C ILI D) DODJELJUJE PROIZVODU?
Sustav bodovanja osmišljen je na način da bude lako razumljiv, jednostavan i nedvosmislen, a svaka točka jasno objašnjena.
Kod mjerenja razine eko-društvenog dizajna proizvoda uzima se u obzir:
- 14 ekoloških kriterija (formula, pakiranje, proizvodnja...)
- 6 društvenih kriterija (podrijetlo, oznaka organskog podrijetla, predanost...).
Ukupna ocjena u početku temelji se na najviše 15, a preračunava na temelju najviše ocjene 20 kako bi se dobio Green Impact Index proizvoda.
ŠTO OZNAKA GREEN IMPACT INDEX ZNAČI ZA POTROŠAČA?
Više od samog rezultata, Green Impact Index je alat koji potrošačima nudi priliku da donesu istinski informirane odluke u skladu sa svojim uvjerenjima i da odgovornije koriste proizvode.
Svaki proizvod ocijenjen je od A do D, s tim da je A najviša ocjena. Proizvod se smatra eko-društveno dizajniranim ako dobije ocjenu A ili B.
99 % A-Derma proizvoda ima ocjenu A ili B što samo potvrđuje predanost Pierre Fabre grupacije u brizi za čovjeka i prirodu.